⭐  Potlač obalov s vašim logom alebo grafikou  ⭐

Najčastejšie otázky (FAQ)

Na tejto stránke nájdete odpovede na vaše najčastejšie kladené otázky, týkajúce sa vybavovania objednávok, platieb, prepravy a pod. Vyberte si tému, ktorá vás zaujíma, z nasledujúcich kategórií:

REGISTRÁCIA a OBJEDNÁVANIE

Môžem nakúpiť tovar bez registrácie?

Samozrejme. Na našej stránke packpack.sk môžete tovar objednať aj bez registrácie.

Viem tovar objednať aj telefonicky?

Každá Vaša objednávka vyžaduje potvrdenie osobných údajov, ktoré je pre Vás najbezpečnejšie a najrýchlejšie práve pri nákupe cez našu stránku packpack.sk, preto telefonické objednávky zatiaľ neprijímame.

Prečo sa mi nedarí prihlásiť do môjho konta?

Uistite sa, že ste zadali správny mail a prihlasovacie heslo. Skontrolujte či nemáte zapnutý caps lock alebo klávesnicu v anglickom jazyku. Ak Vaše konto napriek tomu protestuje, jednoducho prejdite do časti Zabudnuté heslo a postupujte podľa pokynov.

Zabudol/a som heslo k účtu.

Nič sa nedeje. Zabudnuté heslo ľahko obnovíte v časti Prihlásenie pod odkazom Zabudnuté heslo. Vyplňte svoj mail, pod ktorým ste v našom e-shope zaregistrovaný. Na Váš email vám príde odkaz pre vygenerovanie nového hesla. A je to.

Ako viem, že je moja objednávka bola spracovaná?

Po vytvorení objednávky obdržíte potvrdzujúci mail s informáciou o akceptovaní Vašej objednávky. Skontrolujte si prosím aj mailovú záložku SPAM, niekedy sa stane, že potvrdzujúci mail zablúdi tam. Pre správne ukončenie a potvrdenie objednávky nezabudnite pri objednávaní odkliknúť „Záväzne objednať s povinnosťou platby“ v 4. kroku objednávacieho procesu v košíku.

Ako viem zmeniť produkt v mojej objednávke?

Kým sme Vašu objednávku neodovzdali dopravcovi možné je všetko. Pokojne sa s výmenou produktu obráťte na náš zákaznícky servis hello@packpack.sk a radi Vám vyhovieme. Ak je Vaša objednávka už v rukách prepravcu na ceste k Vám, produkt zameniť nemožno. Objednávku je potrebné celú stornovať.

Ako stornovať objednávku?

Ak sme Vašu objednávku ešte nevyskladnili a nevyexpedovali, napíšte nám na hello@packpack.sk alebo zavolajte na tel. č: +421 54 47 29 141 a Vašu konkrétnu objednávku stornujeme.Pri stornovaní objednávky, či už telefonicky alebo mailom budeme potrebovať Vaše meno alebo názov firmy a tiež číslo objednávky.

Kedy doskladníte tovar o ktorý mám záujem?

Vždy sa snažíme doskladniť naše produkty čo najrýchlejšie, ak však aj tak nenájdete čo ste hľadali, obráťte sa na náš zákaznícky servis na hello@packpack.sk  a my radi preveríme, kedy bude tovar opäť k dispozícií.

Chcem si objednať tovar v menšom množstve, ako je balenie uvedené pri produkte?

Výhodné ceny našich produktov vieme zabezpečiť práve pri minimálnom odbere, ktoré je uvedené pri produktoch, preto možnosť objednania menšieho množstva nie je možná.

Chcem vzorku vašich výrobkov, je to možné?

Aktuálne Vám radi poskytneme vzorky krabičiek z našej produkcie. Vzorka krabičky je samozrejme bezplatná, uhradíte len  náklady na dopravu prepravnou spoločnosťou formou dobierky. O všetkých možnostiach Vás radi informujeme prostredníctvom nášho zákazníckeho servisu hello@packpack.sk. Stačí uviesť kód produktu o ktorý máte záujem.

DOPRAVA A DODANIE

Chcem si objednať dodanie tovaru prostredníctvom kuriérskej firmy.

O odovzdaní Vašej objednávky kuriérovi Vám bude zaslaný mail s informáciou o expedovaní zásielky. V priebehu nasledujúcich hodín Vás bude informovať prepravná spoločnosť prostredníctvom SMS, kde nájdete číslo zásielky pre možnosť sledovania zásielky na stránkach dopravcu.

Ako dlho bude trvať doručenie mojej objednávky?

Dodanie na území Slovenska je spravidla 1-2 pracovných dní. V prípade Českej republiky, Rakúska a Maďarska sú to 2-3 pracovné dni.

Aké spôsoby dodania poskytujete?

Balíčky doručujeme kuriérskou službou Slovak Parcel Service na adresu alebo si môžete Vašu objednávku vyzdvihnúť v Parcelshope, čo je viac ako na  340 miestach na Slovensku. Podrobnejšie informácie nájdete tu.

Môžem si prevziať objednaný tovar osobne?

Samozrejme, že áno. Tovar si môžete vyzdvihnúť po objednaní tovaru na našom eshope, obdržaní potvrdzujúceho mailu, že je Vaša objednávka pripravená a to v skladovom a logistickom centre packpack.sk v pracovné dni v čase od 8.00 -13.00 hod. Adresa pre osobný odber je Dukelská 19, 085 01 Bardejov.

Kedy mám nárok na dopravu zadarmo?

Ak Vaša objednávka presiahne hodnotu 250,00 € + DPH a miesto doručenia je v rámci Slovenskej Republiky, dopravu máte od nás zadarmo.

Niečo mi tu nesedí. Čo robiť ak dostanem poškodenú zásielku, prípadne niečo iné ako som chcel.

Ajajáj, mrzí nás, že čierny Peter vyšiel na Vás. Takéto omyly sú u nás veľmi zriedkavé, no občas sa aj nám stane, za čo sa veľmi ospravedlňujeme. Nebojte, všetko rýchlo spolu napravíme k Vašej spokojnosti. Ak je na zásielke viditeľné externe poškodenie, protokol o poškodení vám poskytne šofér prepravnej spoločnosti. Tovar odporúčame na mieste skontrolovať. Následne nám zašlite prosím protokol s fotografickou dokumentáciou na e-mailovú adresu: hello@packpack.sk

Ak Vám prišiel iný tovar, prípadne až po odbalení ste zistili nedostatky, taktiež neváhajte napísať na  hello@packpack.sk. Veľmi nám pomôže, keď poškodený tovar nafotíte a priložíte k číslu objednávky.

Ja som si to rozmyslel. Môžem tovar vrátiť?

Samozrejme, stáva sa, chápeme.Podrobné informácie o odstúpení od zmluvy a formulár na stiahnutie nájdete tu.

PLATBA

Ako môžem za tovar zaplatiť?

Ako uhradíte za Vašu objednávku si vyberiete v druhom kroku v nákupnom procese. U nás môžete uhradiť za Váš nákup vopred online platobnou kartou, platobným tlačidlom bánk alebo prevodným príkazom.

Ako prebieha platba kartou online?

Jednoducho:) Po vytvorení objednávky Vás naša stránka presmeruje na platobnú bránu, kde môžete objednávku zaplatiť platobnou kartou alebo tlačidlom bánk VÚB, SLSP, Tatrabanka a Poštová Banka. Prosím po dokončení objednávky, respektíve prípade nezatvárajte okno s našou stránkou, nakoľko sa presmerovanie na platobnú bránu preruší.

Bankový prevod

Platby bankovým prevodom na účet realizujte prosím výlučne na základe preddavkovej faktúry, ktorá vám bude zaslaná po prijatí objednávky. Email s predd. faktúrou zasielame v pracovných dňoch od 7.00-14.00 hod. Objednávka sa začne spracovávať až po prijatí platby za Vašu objednávku.

Chcem zaplatiť dobierkou. Môžem?

Za objednávku v tomto prípade platíte pri prevzatí tovaru od kuriéra alebo na pobočke Parcelshopu. Pri tomto spôsobe platby je účtovaný poplatok prepravcu vo výške 1.80 €

Haló? Asi mi neprešla platba.

Ach tie internety! Skúste vykonať platbu v inom prehliadači. Ak ani to nepomôže, prosím kontaktujte náš zákaznícky servis na hello@packpack.sk

X
Nákupný košík
Produkt bol pridaný do košíka